Konténerek azonosítása és nyomon követése

-hulladékgyűjtő edények helymeghatározása

-a hulladékkal összefüggő termelékenység és költségek nyilvántartása

-hulladékgyűjtők mozgásának nyomon követése

-a pick-up eszközök kezelésének pontosabb gazdaságossága

-hulladékgyűjtő gépjárművek mozgásának on-line követése térképen

-ürítő mechanizmus működésének követése

-önálló és független követés a járművön

-kamerarendszerrel bővíthető

-bővítési lehetőség tablettel a hatékonyabb diszpécser munka számára – tervezés és a munkafolyamatok nyilvántartására

 

Letölthető PDF

ELEKTRONIKUS RENDSZER A KONTÉNEREK NYOMONKÖVETÉSÉHEZ Kis és nagytérfogatú konténerek szállítása FUNKCIONALITÁS ÉS MEGOLDÁSOK

- on-line KONTÉNERAZONOSÍTÁS

- on-line pozíció és a konténer mozgásának helye

- konténerek ábrázolása térképen

- látható a konténerek pillanatnyi szállítása és a szállító jármű

- állásidő mutatása az egyes telephelyeken

 - konténerek elhelyezkedésének áttekintése

- konténerek kihasználtsága

- beállítható a területek szerinti automatikus fel-, és lerakodás

- konténerközpontok - eredetmeghatározás

- konténer telítettségi állapot

- interakció a személyzettel, visszajelzés

 

A GX SOLUTIONS több mint egy egyszerű GPS nyomkövetés

teljes körű működési adat rögzítést kínálunk, mely:

·         üzemanyag tartályszint méréssel biztosít pontos információt a tankolásról, a fogyasztásról és az esetleges hirtelen üzemanyag vesztésről

·         biztosítja a hatékony kommunikációt diszpécser-járművezető és az egyes járművezetők között,

·         részletesen figyeli a működési paramétereket és a jármű és a segédberendezés állapotát,

·         biztosítja a járművezető(k) azonosítását, teljesítményük ellenőrzését, bárhol a terepen

·         lopás elleni védelmet biztosít az eszköz számára,

·         ellenőrzi a menetrend és a megtervezett útvonal betartását,

·         pontosan meghatározza a helyzetet GPS jel hiányában is (RFID technológia),

·         biztosítja a gépjárművek és munkagépek GPS nyomkövetését.

A mi megoldásunk az Ön nyeresége:

·         professzionális eszköz, mely lehetővé teszi a teljes járműpark felügyeletét, ellenőrzését,

·         pontos, mérésen alapuló adatok egy olyan rendszerben, mely kompatibilis az Ön vállalatirányítási rendszerével,

·         védelem, biztonság és felhasználható információ (érkezések, kimutatások, számlázás, megrendelések, költségtényezők …),

·         nagyobb rugalmasság az egyes járművekhez kapcsolódó feladatok automatizálásával és integrálásával a rendszer ellenőrzés minden szintjén,

·         rendszer architektúra további lehetőségek, garancia a folyamatos fejlesztésre,

·         folyamatok és teljesítmények optimalizálása, működési költség csökkentése,

·         egyes munkafolyamatok hatékonyságának növelése a járművekhez,  eszközökhöz, és kezelőikhez kapcsolódóan,

·         kárcsökkenés munkafolyamatoknál, a járművek és eszközök átvételekor,

·         komplex support elemzések az eredeti állapottól a projekt készítésén át a kivitelezésig, támogatás az eladás utáni működtetéshez.

 

 

A GX SOLUTIONS mindenféle jármű-, és gépparkra rendelkezik megfelelő megoldással.

Miért érdemes GX monitoringot választani?

 

    Erős háttérrel, sok éves tapasztalattal és hagyománnyal rendelkező cég vagyunk.
    1996-ban kezdtünk el járműkövetéssel foglalkozni,
    és azóta is kiemelkedőek vagyunk ebben a kompetitív  
szektorban.
    A bárki számára elérhető alapszolgáltatásaink mellett, szakértelmet kínálunk tervezésben
    és különleges projektek kivitelezésében.
    Egyéni funkciókat fejlesztünk: számunkra ez nem csak a profitról szól.
 
    Segítséget és konzultációt ajánlunk a megfelelő termék kiválasztásához.
    Mindig azon vagyunk, hogy kielégítsük ügyfeleink átlagostól eltérő igényeit is.
    Örömet lelünk abban, hogy kreatív   megoldást találjunk ügyfeleinknek.
    Összetett szolgáltatásokat biztosítunk jó áron, hosszú távú előnyökkel.

  Telemetriai egység

 

A GPS monitoring berendezések a hardwares részei a monitoring rendszernek, amelyek a különböző járművekre illeszthetők olyan módon, hogy egyáltalán nem is láthatóak. Ez a professzionális, „rejtett” felszerelés megakadályozza, hogy a sofőr, vagy más illetéktelen személy manipulálja a mérő- és adatrögzítő berendezést. A berendezés minden a jármű üzemelésével kapcsolatos paramétert és adatot valós időben rögzít és archivál. Ezen felül adatokat a berendezés vesz fel a jármű más külső berendezéseitől. A jármű pozíciójának megállapításához műholdas GPS rendszert, illetve, bizonyos feltételek mellett RFID technológiát használ. Az adatok ezután elérhetőek a felhasználó számára a szoftveren és az alkalmazásokon keresztül. A berendezés használatával az üzemanyag felvétel- és fogyasztás is mérhető és ellenőrizhető. Ez a szolgáltatás is rendelkezik biztonsági funkcióval. Az adatokat szoftverbe integrálja. Könnyen üzemeltethető. Számos olyan megoldást kínálunk, amely lehetővé teszi különböző típusú járműflották megfigyelését és ellenőrzését. Az egység komplex funkcióit ügyfeleink igényeinek megfelelően javasoljuk. A fejlesztés és gyártás Szlovákiában és a Cseh Köztársaság területén történik.

 A Smart TDM Szoftver



A legfrissebb szoftverünk a járművek tevékenységének vizsgálatához és a gazdaságos működésének megállapításához. Új struktúrával rendelkezik, amit nagyon fontosnak tartunk, mert ez közvetlen hatást gyakorol a használatra, az alkalmazás lehetőségeire, és a munkaterhelésre. Az adat a cégek legfontosabb tőkéje, aminek  mindig védve és könnyen elérhetőnek kell lennie. Pontosan ez az, amit a szoftverünk biztosít: lehetővé teszi az információ azonnali használatát. A szoftver a legkorszerűbb távmérési egységekkel működik, valamint korábbi gyártmányú GPS egységekkel, hogy védje az ügyfeleink már hardveresített befektetéseit. Ez az integráció részben támogatja a korábbi szoftvereket, ugyanakkor ez a TDM 2010-nél régebbi szoftverek kompatibilitásának végét is jelenti. A korábbi verziókhoz viszonyítva a szoftver fejlettebb, ellenállóbb – jobb minősége, több funkciója, olcsóbb és egyszerűbb használata. A monitoring szoftver használata nem csak az ellenőrzésről, hanem az információk áttekintéséről és a megtakarításról is szól. Minél több funkcióval és alkalmazással rendelkezik a szoftver annál jobb teljesítményt,  és eredményt érhet  el.

Smart TDM legnépszerűbb monitoring funkciói

Bemutatjuk a legkifinomultabb monitoring rendszer leggyakrabban használt funkcióit. Egyszerű mégis komplex funkciókat tartalmaz, amelyek a már meglévő kereskedelmi rendszerekhez kapcsolódnak. Különleges feladatok elvégzésére szakosodott, hiszen ügyfeleink a lehető legtöbbet akarják kihozni belőle a pénzükért cserébe. Úgy tűnik, a felhasználók követelőzőek… Szerintünk, csak tudják mit akarnak, hiszen értik, és megtanulják, hogy a járművek ellenőrzése és követése szükséges és célszerű. A mi nézőpontunkból egyértelmű, hogy képesek vagyunk megfelelni az elvárásoknak, hiszen a rendszer alap- és speciális funkciókkal is rendelkezik, amelyek tehát még tovább fejlesztik az ügyfelünk vállalkozását. Ez nem csak az alkalmazásról szól, amikor „már van egy rendszerem”, hanem arról is, hogy hogyan alkalmazzuk olyan módon az alkalmazásokat, hogy az időt, pénzt, kockázatot és tervezést spóroljon… A Smart TDM szoftver egyszerűsíti a mindennapi feladatok elvégzését, az információ megosztását, követi és kezeli a járművek műveleteit, jelentéseket ír, összefoglal és kérdésekre válaszol.

  Az IS és a kereskedelmi szoftver egyesítése 

A legtöbb vállalat több specializált rendszert használ, ami egyenes arányban áll a szükséglet számával.Nincs egyetlen egy szoftver, ami kielégíthetné a vállalat minden igényét. Az adatgyűjtés az információ egyetlen egy adategységbe tömörítését jelenti. A távmérésből származó adatok integrációja megosztásra, és az információ további használatára szolgál. A szállítás és jármű üzemeltetés mind összeköttetésben áll a pénzügyi- és adminisztrációs részlegekkel további feladatok végrehajtására. A kivitelezés különböző rendszereket kapcsol össze, melyek összegyűjtik, és leegyszerűsítik az adatokat. A különböző feladatkörök egyesítése leegyszerűsíti a munkát, és azonnali működési információt nyújt. Segítséget nyújt az egész cég vezetésében, és költséghatékony. Hatással van a cég minden működési területére. A rendszereket nem véletlenszerűen kapcsoljuk össze. Különböző „világokat” csatlakoztatunk egymáshoz. Ügyfeleink segítségével olyan valós megoldást keresünk, ami minimalizálja a kivitelezés vagy jövőbeli változtatások nehézségét, és emellett javítja az adatbázis minőségét. 

    Hogyan működik a jármű ellenőrzési rendszer?



A rendszer működésének alapja az együttműködés a gazdasági részlegek, a végrehajtásért felelős csapat, és az ügyfél között. A kivitelezés ideje alatt különleges figyelmet fordítunk arra, hogy az összes funkció folyamatos ellenőrzés alatt álljon figyelembe véve az ügyfél igényeit és elvárásait, illetve, hogy beérkező adatok megfelelőek legyenek. A technikai tényezőket tekintve, a rendszer az egyik legfejlettebb és összetettebb a piacon. A GPS/GSM távmérési egység a járművekre szerelhető, úgy, hogy az nem látható. Ezután a járművek egy külső GX szerverhez csatlakoznak. A jármű és a szerver közötti kommunikációt online, GPRS-en keresztül történik. Az egység az adatokat valós időben méri és gyűjti a memóriájába, ami aztán a rendszerbe továbbít, ahol feldolgozásra és raktározásra kerül a rendszer adatbázisában. A rendszer létrehoz egy ügyfél-szervert. A felhasználónak rendelkeznie kell az ügyfél SmartTDM szoftverével, amin keresztül hozzáférhet a szerverhez. Az alkalmazott szerver adatai hozzáférhetők egy API interfészen keresztül, egy webes szolgáltatás formájában..

 

Kamionok GPS nyomkövetése

    A járművek állapota és működési paraméterei online ellenőrizhetőek.

    A jármű  mozgásának valósidejű  nyomon követése az optimális tervezés és a
    megrendelések időbeni teljesítésének érdekében útvonalak ,
    munkavégzés és rendkívüli események helyének  tárolása,  
    visszakereshetősége kibővített térképhasználati lehetőségek .
    
   
    A
felhasználói területek kialakítása, interaktív keresések a térképen, POI-k rögzíthetősége.  
   
    A területen kötelező előírások betartásának ellenőrzése (engedélyezett tankolás,
     tiltott parkolás, sebességtúllépés, eltérés a megadott útvonaltól, fel és lerakodás…)
   
    Járművek áttekintése mobil  alkalmazással

 

  Üzemanyag, fogyasztásmérés

    Közvetlen költségek megtakarítása  üzemanyag költség 30-40%

    Tartály üzemanyag szintjének mérése

    Tankolások adatainak áttekintése
    Üzemanyag fogyasztásának ellenőrzése járművenként,
    tevékenységenként az üzemanyag veszteség és eltulajdonításának megelőzése
 

    Információk a felhasznált üzemanyagról és aktuális üzemanyag állapotról FMS-ből

  Spedíció és a szállítmányok vezénylése

 

    Szállítmányok gazdaságosságának kiértékelése

    Megrendelések online tervezése és ellenőrzése

    Diszpécser tervezés és management felület a sofőrök feladatairól

    Megrendelések komplett útvonal tervezése

    TIR navigáció a szállítmány időbeni teljesítéséhez

    Egyszerűbb adminisztráció

 
     Elektronikus teljesítmény kimutatás

    Sofőrök ingyenes kommunikációja egymás között és a diszpécserrel

    Egyszerűsített kapacitás szervezés és a járművek kihasználtságának optimalizálása

    Önálló nyilvántartás a felkapcsolt/lekapcsolt pótkocsikról

    Szállítási feltételek és a mozgatás folyamatos nyomon követése (gyógyszerek, élelmiszer…)

    Megtervezett útvonalak, megállók, megtett út pontos kimutatása

    Megrendelője számára is hozzáférhetővé teheti az információkat 

    Megrendelések ellenőrzése, munkaszervezés mobil alkalmazáson keresztül

GPS járműkövetés

     Jármű helyének meghatározása, mozgásának követése

     Azonnali GPS információ a pozícióról és jármű állapotáról

     Az utazás körülményeinek rögzítése és archiválása

    Más céges járművek áttekintése térképen

    Gyors járműkeresés (lopás, defekt, baleset, panaszos ügyfél…)

    Közlekedési szabályok online ellenőrzése (sebesség, útvonalak…)  


 Felhasználói területek és az online térkép követése


    Extra lehetőségek a térkép használatához

    Saját területek megalkotása, és különböző zónák meghatározása

    Mozgás/parkolás/megállás felügyelete megengedett és nem megengedett területeken

    Paraméterek meghatározása (pl. sebesség egyes zónákban) 

 

Jármű menetlevél

    Menetlevél automatikus létrehozása a hatályos törvények alapján

    Utak részletes lebontása (céges/magán, utazás célja, km áttekintés, fogyasztás…)

    Pontos adatok rögzítése az utazás menetéről

   Jármű igénybevételének ellenőrzése

   Levezetett km-ek optimalizálása, jármű kapacitás felmérése

   Különböző felhasználói beállítások

   Jármű menetlevelének igazolása 




Járműhasználat testreszabása

    Dallas/RFID meghatározása – ki jelentkezett be az útra

    Céges- és magánutak áttekintése

    Munkaórák rögzítése és a sofőrök tevékenységének ellenőrzése

    Jármű használatának intenzitása

    A jármű és a sofőr költségeinek könyvelése 


Vezetési stílus & Sofőr értékelése

     Adatok a CAN-Bus-ból

    A megtett utak minőségének ellenőrzése és követése (sebesség, fékezés, tolatás…)

    Vezetési stílus statisztikái vezetőre és járműre lebontva: jobb hozzáállás és fegyelem

    Hiányosságok észlelése, amelyek hatással lehetnek a fogyasztásra vagy a jármű elhasználódási idejére

    Baleset és felesleges javítások esélyének csökkentése

    Megnövekedett biztonság az utakon

    Részletes dokumentumok a sofőrök értékelésére és motiválására



Fogyasztás- és üzemanyag-ellenőrzése

    Tankolás felügyelete, dokumentumok automatikus importálása

    Pillanatnyi fogyasztás követése online

    A tankban lévő üzemanyag ellenőrzése online

    Pontos adatok anélkül, hogy a sofőr visszaélhetne vele -mennyi üzemanyag került a tankba,
    és mennyi üzemanyag fogyott

    Üzemanyag-fogyasztás összehasonlítása sofőrök és járművek között

    Elfogadott többletfogyasztás adózási okokból

    Fegyelmezettebb sofőrök


Szállítási szolgáltatások,taxizás, autós iskolák, mentők

    Adatközlés a járművel mobil applikáció segítségével

    Szállítás körülményeinek követése (hőmérséklet, kényelem…)

    A számlázás pontos rögzítése, fogyasztói követelések kezelése

    Járművek állapotának, helyzetének és kapacitásának áttekintése

    Kiegészítő felszerelés ellenőrzése (ajtónyitás, jelzőfények)

    Jármű teljesítményének ellenőrzése területenként (engedélyezett műveletek, megállás, parkolás,letérés az útvonalról, megérkezés ideje…)

 Járműkarbantartás követése

     A jármű költségeinek rögzítése és kezelése

     A jármű dokumentumainak rögzítése és kezelése

     Szerviz időszakok felügyelete

     Egyszerűbb járműkarbantartás és egyszerűbb szervizelés

     Felesleges szerviz- és befektetési kiadások kiküszöbölése


A jármű ellopásának megelőzése

    SMS értesítések és riasztás

 

    Riasztás különböző eseményekről ( behajtás jogosulatlan területre, ajtó kinyílása…)

    A követés pszichológiai hatása: komolyabb fegyelem, nagyobb felelősségérzés, Biztonságosabb vezetés

Járművek követése mobilon

  Online információ a járműről

  Követés mobilon vagy tableten